Prelekcje

Ogranicza nas tylko wyobraźnia! I mechanika… i świat… i inni gracze… (Kapitularz/Polcon 2023)

OK Boomer, powiedz nam co myślisz o „bezpiecznych sesjach” (Kapitularz/Polcon 2023)

30 lat RPGów w Polsce – jak wykuwała się „Magia i Miecz” (Kapitularz/Polcon 2023)

Komiks fantastyczny czasów PRL-u (Pyrkon 2023)

Kino superbohaterskie, ale inaczej (Pyrkon 2023)

Zapomniane RPGi – czy warto po nie sięgnąć? (Pyrkon 2023)

Planszówkowy PRL (Pyrkon 2023)

Geekoza i nerdoza PRL, albo w cośmy grali i co czytali oraz oglądali (Pixel Heaven 2023)

Hity satelity (Imladris/Polcon 2022)

Na srebrnym globie – PRLowska Diuna Jodorowskiego (Imladris/Polcon 2022)

Zapomniane perły – klasyczne podręczniki, które kryją cuda (Imladris/Polcon 2022)

Magia a fizyka, magia a logika (Imladris/Polcon 2022)

Obce inteligencje (Copernicon 2022)

Jeden odcinek w tygodniu i z przerwą na reklamę SFowe hity sprzed lat (Pyrkon 2022)

SCRUM w RPG (Pyrkon 2022)

Telewizja PRLowskich nerdów oraz geeków (Pixel Heaven 2022)

Na zdartych kasetach VHS i z amatorskim lektorem (Pixel Heaven 2021)

Cyberpunk 2020: Powrót do teraźniejszości (Pixel Heaven 2020)

Narodziny i złote lata cyberpunku (Kapitularz 2020)

Dlaczego hard sf jest takie trudne w RPG? (Kapitularz 2020)

Kampania w trzech wymiarach (Konline 2020)

Niezapomniany klimat cyberpunku lat 80./90. (Zjava 2020) /starsza wersja Narodzin cyberpunku/

Szalone zabawy z czasem Christophera Nolana w RPG (Zjava 2020)

Role, roll or run – co jest najważniejsze podczas prowadzenia sesji RPG? (Zjava 2020)

A dość już tego cyberpunka! (Falkon 2019)

Nie tylko miłość – trudne emocje w TRPG (Falkon 2019)

Quo Vadis D&D? (Falkon 2019)

Finansowanie społecznościowe a rynek gier (UJ 2019)

Ślady D&D – n! rzeczy, które dały światu RPG (Pyrkon 2019)

Prehistoria RPG, czyli mniej znane początki D&D (Pyrkon 2019)

Niesamowite społeczności MMORPG (Pyrkon 2019)

O growej edukacji przez wieki (Grakademia 2014)

Krótka historia gier w marketingu (GIT Marketing 2014)

Wiem, że nic nie wiem – moja krótka analiza rynku gier (Łódź Game Summit 2014)

Cyfrowy Hollywood – gry wideo jako interaktywne filmy (Filmteractive Festival 2012)